luni, 14 septembrie 2020

Ziaristică sau pofta vine mancand

 În lipsă de inspirație, și mă refer la adevărata plăcere a cititului, m-am abonat la cateva ziare de la Poșta Romană. Nu e marketing ci doar o informație care se presupune că ar trebui să releve faptul că au prețuri pentru toate buzunarele și o gamă variată din care poți să alegi. M-am gandit că... pofta vine mancand, iar răsfoitul îmi va mai “lumina” un pic zilele de weekendZis și făcut. Ziarul “Lumina de duminică” este unul religios, dar foarte bine proporționat. Toate aprecierile mele echipei care nu-ți bagă pe gat tot felul de informații care să te facă să dai bir cu fugiții atunci cand începi să citești ceva. Temele sunt abordate într-o manieră lejeră și conțin informații chiar folositoare legate inclusiv de artă, ceea ce m-a bucurat foarte mult. Ziarul “Diamantul” pare a fi o adevărată comoară. Are articole atat de diversificate încat nu ai cum să nu te îndrăgostești de el după ce începi să-l răsfoiești. Conține articole de geografie, SF, istorie, sănătate, sprirituale, chiar și o secțiune de intregrame la final. Pentru cei cu pretenții literare, “Luceafărul de dimineață” sigur nu vă va dezamăgi

Așa că, un ceai cu niște brioșe, și ziarul în față, parcă te și duce cu gandul la o casa de la țară, casă în care tu stai relaxat pe terasă și savurezi din plin frumusețea naturii cu tot ce te înconjoară. Bineînțeles, să nu uităm și de o muzică bună pe fundal. Poftă bună la citit!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu