duminică, 20 februarie 2022

CAIETELE RESTAURĂRII


Am citit de curând nişte opinii în ceea ce priveşte “Caietele Restaurării” şi am ajuns la concluzia că sunt nişte informaţii pe care aş vrea să le ştiu şi chiar împărtăşi. Zis şi făcut, azi mi-am comandat 6 volume (caiete din anii 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 şi 2020) şi chiar am găsit un volum online (2014). Se anunţă a fi nişte lucrări de calitate cu o  grafică elegantă şi cursivă.

Despre ce este vorba?  ACS (Asociația Art Conservation Support) vrea să ne demonstreze că vizita la un monument reprezintă mai mult decât o “bifă” pe lista noastră de călătorii.

Până să primesc cele 6 volume comandate, hadeţi să răsfoim Caietele Restaurării din anul 2014, găsit online. În numărul din 2014 se face un popas la conservarea şi restaurarea lemnului şi a picturii murale.

Sunt convinsă că nu mă va dezamăgi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu