duminică, 14 septembrie 2014

DE GUSTIBUS...

Astăzi am desenat pentru un nou proiect. Sunt trei pânze care vor forma un tot unitar prin mesajul transmis cu ajutorul culorilor în ulei. Am făcut o pauză şi mi-am amintit că mai aveam nişte mere primite de acasă.
Am luat unul, l-am spălat şi am început să muşc din el... I-am simţit gustul aromat... m-a învăluit aşa cum madlena şi ceaiul de tei l-au fascinat pe Proust… Cu aceeaşi simplitate pe care am învăţat-o acasă, de a savura esenţele pământului concentrate în sfera primordială a unui măr, cum zicea şi Geo Bogza. Oare zeii pot fi geloşi pe această bucurie?!...

Am sunat acasă, mi-a răspuns nepoţica. Am vorbit şi cu mămica şi i-am mulţumit pentru acel gust minunat transmis într-un fruct – GUSTUL COPILĂRIEI MELE!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu